Perubatan Alternatif Vs Perubatan Konvensional - Adakah Perubatan Alternatif Kerja?

Perubatan Alternatif Vs Perubatan Konvensional - Adakah Perubatan Alternatif Kerja?

Dalam tempoh 10 tahun yang lalu saya telah melihat beberapa akupuntur. Mereka semua Cina yang belajar profesion mereka di China. Semua doktor saya telah melihat menyangka bahawa perubatan konvensional dan alternatif perlu digabungkan bersama-sama, dan yang menghapuskan salah sama sekali, akan menjadi berbahaya.

Sesetengah Perubatan Kerja Raya Alternatif, ada yang tidak.

ramai orang tertanya-tanya jika ia berfungsi. Jawapan saya - ia bergantung apa rawatan yang anda terima dan berapa banyak yang anda percaya di dalamnya. Biar saya tanya anda ini: Adakah antibiotik perbuatan? Adakah semua ubat farmaseutikal yang anda ambil perbuatan? Yang hakikatnya adalah bahawa semua ubat farmaseutikal MUNGKIN menetapkan satu masalah dan boleh juga menyebabkan lain. Jadi dengan mengambil anda mendedahkan badan anda untuk penyakit baru. Acupuncture, Tai Ci, yoga, meditasi dan banyak kaedah alternatif lain untuk merawat badan termasuk hanya senaman, berfungsi. Mereka bekerja di bahagian yang berlainan di badan. Satu perkara yang pasti: Tiada kaedah ini MAYBE akan membahayakan badan anda dalam apa jua cara. Anda tidak mendedahkan diri anda kepada apa-apa penyakit, dan satu-satunya perkara yang anda lakukan adalah membantu badan untuk sembuh, NATURALLY.

Saya terpaksa menjalani pembedahan sekali dan kemudian saya pergi berjumpa doktor akupunktur saya untuk penyelenggaraan badan saya. Lagipun, ia bukan satu proses semula jadi tetapi ia perlu dilakukan. Oleh kerana pembedahan melibatkan pembukaan badan, oleh itu mendedahkan bahagian dalam bakteria, pesakit akan diberikan antibiotik. Antibiotik adalah ubat yang membunuh pelbagai jenis bakteria dalam badan. Dalam badan kita, kita sentiasa mempunyai bakteria baik yang bertanggungjawab pada fungsi yang betul sistem imun kita tetapi dalam sesetengah kes kita ada bakteria jahat yang menyebabkan jangkitan. Jika tidak dirawat, jangkitan yang boleh membawa maut. Saya mula mengambil antibiotik saya selepas operasi itu dan apabila saya datang berjumpa dengan ahli akupunktur saya Dr Henry Su saya bertanya kepadanya jika saya perlu mengambil antibiotik kerana ia menyebabkan kerosakan serta berbuat baik. Boleh akupunktur sahaja merawat bakteria tidak baik dalam badan saya dan membersihkan dengan cara yang semulajadi. Jawapannya adalah: "Anda perlu mengambil antibiotik anda sehingga anda selesai kursus tetapi juga mengambil herba kusampaikan kepadamu Acupuncture tidak boleh berurusan dengan jangkitan dalaman yang mungkin, untuk ini anda memerlukan sesuatu yang lebih kuat daripada akupunktur tidak ada pertentangan dalam kes ini.. dan kadang-kadang kita perlu menggabungkan perubatan tradisional dan konvensional.

Perubatan Alternatif direka untuk bekerja secara perlahan-lahan pada akar masalah anda boleh melihat. Untuk betul menetapkan masalah, menyembuhkan penyakit atau membuat apa-apa kemajuan yang baik seseorang perlu bersabar dan bekerja di atasnya dengan teliti. Kerja-kerja yang teliti memerlukan masa, kerja-kerja yang teliti juga mempunyai asas yang kukuh untuk berjaya. Tidak ada cepat, dan tidak ada kejayaan segera. Sebagai penutup, menyembuhkan badan anda secara semula jadi dari masa ke masa dan menikmati kehidupan yang sihat baik untuk selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar