Pemergian yang Stone Buah Pinggang - 5 Langkah untuk flush Batu Buah Pinggang

Pemergian yang Stone Buah Pinggang - 5 Langkah untuk flush Batu Buah Pinggang

Berlalunya batu karang boleh mengecewakan untuk beribu-ribu orang setiap hari. Kebanyakan doktor mengatakan bahawa minum banyak cecair dan bersenam biasanya boleh lulus batu dan kesakitan. Walau bagaimanapun, doktor tidak memberitahu anda bahawa kebanyakan batu 5 mm lebih kecil.

Jika batu yang lebih besar daripada 5 mm, ia mungkin memerlukan lebih sedikit daripada air untuk mengepam sendiri. Tetapi kerana 90% daripada batu-batu yang terdiri daripada kalsium, anda mungkin boleh untuk membubarkan dan lulus esok.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 langkah untuk mengepam batu karang secara semula jadi.

Batu Kalsium Buah Pinggang

Kalsium! Anda boleh menemuinya di dalam almari anda dan dalam mandi anda. Tetapi anda juga boleh mencari dalam buah pinggang anda. Batu kalsium biasanya terbentuk apabila badan tidak air yang mencukupi. Inilah sebabnya mengapa penyakit ini adalah perkara biasa di negara-negara yang lebih panas dan negara-negara di mana air bersih adalah jarang berlaku.

Kalsium biasanya dibuang keluar dari badan melalui air kencing. Malangnya, kalsium kadang-kadang akan membentuk bersama-sama dan berkembang menjadi batu dalam buah pinggang. Apabila ini berlaku, kesakitan yang amat sangat dan penderitaan akan mengikuti.

Tahukah anda sakit batu karang telah dibandingkan dengan sakit bersalin? Mujurlah, anda tidak perlu mempunyai untuk menangani kesakitan ini lebih daripada 1 hari jika anda mencuci batu karang secara semula jadi.

Pemergian yang Stone Buah Pinggang

Terdapat banyak cara yang orang telah menemui kejayaan dengan lulus batu. Berikut adalah beberapa tips yang lebih biasa.

Bahagian pertama rawatan adalah untuk kekal terhidrat. The minuman terbaik adalah jelas air. Tetapi kebanyakan kajian menunjukkan air suling adalah yang terbaik untuk lulus batu kerana ia tidak mempunyai semua mineral. Anda juga perlu mengesan auns anda minum! Anda perlu minum sekurang-kurangnya 120 auns setiap hari jika anda cuba untuk lulus batu.

Anda juga perlu menukar diet anda. Elakkan makanan bergula dan minuman yang telah dikaitkan dengan penyakit ini. Sebaliknya gula-gula, makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran untuk serat larut air. Serat juga akan membantu mengepam organ-organ anda termasuk buah pinggang. Anda harus cuba untuk mendapatkan lebih banyak sayur-sayuran (sekurang-kurangnya 4-5 setiap hari) kerana sayur-sayuran mengandungi kurang gula daripada buah-buahan.

Bersenam juga penting. Batu karang anda lebih cenderung untuk lulus selepas anda bersenam. Ini kerana gerakan peralihan akan menyebabkan batu-batu beralih.

Ramai orang juga sambutan hangat halia yang adalah herba hebat yang akan membersihkan usus dan buah pinggang. Anda boleh menambah herba dengan kapsul.

Akhir sekali, anda juga mungkin ingin untuk memulakan melarutkan kalsium dengan asid fosforik buah pinggang batu ubat yang berfungsi dengan melarutkan kalsium. Kerana kalsium adalah sangat rapuh, ia boleh menjadi larut dengan asid fosforik yang hadir dalam banyak minuman berkarbonat biasa kita minum. Satu ubat pembubaran boleh didapati di laman web kami yang hanya menggunakan 2 bahan-bahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar